THE SKY IS THE LIMIT

Idag har det verkligen varit en fet dag. Höll på med mitt skolarebete till 2 i natt så var as trött på morgonen men sen när jag kom till Elvira och Emilia så fick jag värsta energin :D Klippte och färgade Elvira och det blev verkligen hur bra som helst :D Sen när jag var färdig så gick jag en runda på stan =) Skulle byta storlek på ett par shorts jag köpte i förgår eller nått. Ska lägga upp dom här men den här veckan är det väldigt mycket som händer och det blir sena kvällar. Har föreställning denna veckan så det är genrep efter genrep och det ska bli scenarbete så ni kan ju tänka er hur mycket det är :D Men jag tycker att det här är fett kul och älskar det jag gör. Annars skulle jag ju inte hållt på sålänge som jag har gjort!



Hittade den här snyggingen utanför Elviras lägenhet :D Inte helt fel med en Harley Davidson :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Det ska bli så roligt med föreställning! :)

2012-05-28 @ 23:46:04
URL: http://typsouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0