Lussebakning

Just nu sitter jag vid datorn och kollar på när mamma och pappa bakar lussekatter, hoppas dom blir goda. Hehehe hoppas vi fikar på några sen, mums. Idag har jag inte gjort något speciellt precis, har spelat en massa wii därför att min syster och jag är på sista bossen men den är hur svår som helst. Jo jag har också städat min gaderob som jag gör typ varje söndag, eller vad säger du Albin =)

http://agirl.blogg.se/images/2009/lussekatter-225b_62432587.jpg

Ser dom inte jätte goda ut =)

Gårdagens föreställning gick jätte bra. Allt kändes bra och det var ingen som sa oj jag glömde ett steg eller nått sånt och då blir ju alla jätte glada. Det blev mycket spring från scenen till kamrerna och sen samma sak igen. ÅÅÅh gud vad gott det luktar =) Heheh men iallafall det blev en lyckad kväll och kankse får jag upp filmerna på bloggen. Men jag ska redigera dom och en massa annat. ÅÅh tog en lussekatt och åt den och jag tror jag dör vad gott.

Glöm inte bort att det är Lucia imon, då får ni äta en massa lussekatter, pepparkakor, dricka glögg och kolla på luciatåg. Jag ska iallafall göra det.

 

http://4.bp.blogspot.com/_jr2LXEDTejs/SyXtc_6pC2I/AAAAAAAAAFo/WwpSPQwBYq4/s1600/luciat%C3%A5g

Kommer upp bilder sen på det luciatåg jag kommer att se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0