No Water & Studiedag

Usch igår när jag kom hem så hade vi inget vatten, sen en halvtimme senare så hade vi vatten men det var hur äckligt som helst, det var helt brunt och ni fattar nog vad jag menar. Men sen idag när jag vaknade så såg det friskt ut igen men man var lite skeptiskt till det. Idag skulle jag åkt till Ylva men hon blev tyvärr sjuk så vi får skjuta upp träffen. Men istället har man spelat wii och städat rummet lite smått. Erkänn att wii det är skit kul, har spelat något spel om super mario, kommer inte ihåg vad det heter men kul och svårt är det =) Om ni undrar varför jag är hemma beror på att jag har STUDIEDAG, det kändes verkligen att man behövde det =) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske blogga och... tyvärr måste jag säga detta men plugga matte BUUUHU.

http://thirdopinion.nu/files/IMG_00632.jpg

Ne ska nog kolla lite på julklappar också =)

http://2.bp.blogspot.com/_8O6qjgG2_Nw/Sw_HBVKnCGI/AAAAAAAAAHQ/n8LWVNSsbcM/s1600/julklappar.jpg

Vad fint inslaget =)

Kommentarer
Postat av: hanna

ha-ha drick ditt eget kiss nästa gång då!:P

2010-12-01 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0