Wtf

Idag har jag vart i Växjö med min syster Hanna. Vi var inne och köpte julklappar. Och som ni vet har jag blivit snuvig så jag skulle köpa Otrivin men jag fick inte för jag var inte 18 så min syster fick visa lägget. Hur sjukt är inte det? Och vad skulle jag göra med det då mer än att spruta in det i näsan. Aja ville bara påpeka det.
Men vi hittade jätte mycket men inte jag. Jag vet ju inte vad alla önskar sig heller. Tycker det är jätte svårt!!! Till vissa är det lätt men till andra!!! Jag har ingen aning. Men men, jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag mer än att försöka tillfriskna =) Hoppas ni är friska=)


http://iloapp.embracechaos.no/blog/www?ShowFile&image=1229557941.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0