Helg inlägg

Sitter och försöker göra en bra so-inlämnings uppgift som ska vara färdig den 1/6. Jah ska skriva om Vietnam men det går inte så bra för jag blir aldrig nöjd, tror att jah gjort om den 3 gånger. Igår åt jag kladdkaka och det var jätte gott för jag har vart sugen på det jätte länge =). Ellie och jag satte också ut en massa plakat om en vårkonsert vi ska ha den 26 maj och då är alla jätte välkommna.
Det är mycket skönt att det har blivit varmt ute men då ska man sitta vid datorn och göra läxa som är skit tråkigt. Jag känner mig lite stressad inför vårkonserten och modeshowen, för alla modeller som har sagt ja till att gå kommer kanske 2 dagar senare och säger att dom inte kan och då blir jag stressad. om det är nån som vill gå får ni gärna ta kontakt med mig.

Förlåt Anna för att jag inte Grattade dig här på bloggen men jag gör det nu och jag hoppas du förlåter mig. Tack för hjälpen =)



Nu ska jag fortsätta med mitt så ha det gött *

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

HAHA, gött. Klart du är förlåten men jag vill fortfarande inte gå modell:S

2010-05-22 @ 18:08:12
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0