100% ångest

Jaa såg precis att jag hade kommit över 100 inlägg, känner mig lite stolt. Usch har värsta ångesten, idag var ju sista dagen på min praktik och det var verkligen jätte tråkigt att lämna dom, kärlek till er <3 Idag var en bra dag för att jag gjorde nästan rätt med telefonbokningen och torktummlaren krabbade inte ett smack. Visst en sak var dåligt och det är att jag var ju hos tandläkaren idag och som ni redan vet har jag ju blivit av med tandställningen och då satte dom in nånting bakom tänderna och limmade men tyvärr så hade inte limmet på en tand fastnat riktigt så en tand har flyttat på sig så jag har en jätte liten glipa, men visst den syns knappt men det är ju tråkigt när man precis hade blivit av med tandställningen. Men jimmy på hårdesign tyckte jag behövde klippa mig så han fixade iordning mig och det blev verkligen jätte snyggt, carro på samma ställe fixade min hårfärg och det blev också jätte snyggt så ett stort tack till er två men även till alla andra som har hjälpt och visat mig en massa.

Imon ska jag till tandläkaren igen fast då i Hovmantorp kl 08.50 så det blir ingen sovmorgon imon heller. Känns ju lite nödigt att gå till tandläkaren 2 dar i sträck, aja. Jag ska även göra en "hemlig" sak, det ska bli kul. Jag ska också gå på OLEO, kommer bli skit kul, yippi. Ne nu kommer en liten bildbomb =)




















Kommentarer
Postat av: Anna

Jeezez vad lycklig man blir av G-klavar ;)

2010-11-02 @ 21:40:50
Postat av: Avly

superfina uppsättningar hörru!:D

2010-11-03 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0