Galna Människor På Grand Samarkand


Hej alla =) Idag åkte jag, mina 2 systrar och min mamma till Grand Samarkand. Det var kul men ändå inte. Alla var som galna idag. Jag skulle byta min jeanskjorta till en större storlek för den förra var lite liten. Men när vi hade bytt den så gick vi in i de ny öppnade butikerna. Jag tror det var Kicks, Glitter och Ur&Pen. Jag måste bara säga en sak. Hur dum får man vara, att man sätter 3 st smyckeaffärer precis jämte varandra!!! Hallå, nån kommer ju känna typ mindre. Ja det kommer bli värsta konkurensen. Men det kan ju vara bra men ändå.

Men sen efter det så såg vi att Cubus också hade öppnat. Ja tänkte vi, så vi handlade lite och sen när vi skulle gå till kassan så var den typ hur lång som helst. Jag tror vi stod där hur länge som helst. Det var inte alls kul =) Men det var min dag.

Hur har er dag varit?

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/98/76/58/2018/24636e273d062967

http://www.centersyd.se/Images/Logos/080509_cubus_svart.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0