Svar från Frågestunden

HUR KAN DU GILLA HANS MUSIK? D:
Svar: Jo för att den är jätte bra. jag fick höra när en hade gjort om en av hans låtar och det låt jätte bra och dom är bara bra Anna =)
Gillar du muffins?
Svar: Jag älskar MUFFINS, vem gör inte det???
Tycker du att Anna Larsson är coolare än alla andra på denna jord?
Svar: Självklart =)
Läste på din blogg innan, att din kompis skrev att du hade bögfobi, är det sant?
Svar: No comments
Hur är livet på IV?
Svar; Jo det är väl bra. Känns konstigt att gå från en klass med många elever och frå en stor skola till en jättte liten "skola" med få elever. Sen är det konstigt att ena dagen år man på salongen och sen nästa sitter man i skolbänken ;)
Vad kom först? Hönan eller ägget? ... eller tuppen?
Svar: Haha jaha du det vet jag inte, jo kycklingen hahaha
vad säger man när ett glas är halv "utdrucket"? (fyllt till hälften) säger man; Halvtomt eller halvfyllt?
Svar. Halvtomt!!! Hur säger du?
COLA ELLER FANTA?
Svar: Båda, älskar läsk och annat ;D
Vad är din åsikt om Kanada? :D
Svar: Haha du det vet jag inte. Men jag har hört att dom är rädda från mörkret haha
Hur lång är du?
Svar: Jag tror jag är 185 cm =)
Vad åt du igår, va det gott?:PP
Svar: Asså jag kommer inte ihåg men det var säkert jätte gott.
Smsar du mycket?
Svar: Ja det gör jag när jag har pengar på mobilen =)
Vad har du för läggning?
Svar. Jag är hetrosexuell =)
Vad är dit nummer?;)
Svar: Det vill jag inte lägga upp här men jag kan ge dig det när jag vet mer om dig.
Du förändars mycket på kort period, HUR? :O
Svar: Haha ja du det vet jag inte. Jag har många olika ideér så ja. Det är ju naturligt gjort iallafall =)



Det var dom frågorna jag har fått än så länge men kommer det fler så kommer dom också upp men den idag är sista dan =)

Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Haha nää det är klart, det kan ju vara lite jobbigt ;)

2011-01-23 @ 00:48:57
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0