I HOPE SO

Dålig uppdatering har det varit men har många arbeten som måste göras, förkyld och en jobbig hosta men är nog på bättringsvägen. Så bloggen har kommit lite i kläm men ska försöka hinna med allt.

Hoppas att jag är helt frisk imorgon för då kommer det hända rätt mycket. Ska gå på bio, vi syskon och sen ska jag gå på bio med mina söta kompisar. Kommer bli jätte mysigt. Har inte hört så mycket av dom och vi har inte setts på hela sportlovet men det blir det ändring på imorgon :D Först kommer jag se, Mästerkatten i stövlar och sen This Mean War. Tror dom kommer vara skit bra. Som ni säkert vet så älskar jag disney filmer och action sam komedi. Kommer falla mig i smaken :D

Nu måste jag fortsätta med mitt arbete om olja och sen plugga på permanentkemi. Kommer ha på prov på permanentkemin när jag kommer tillbaka i skolan =(

Ha det bra!



Sitter och kollar på det samtidigt. Får nog stänga av det nu =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0