HEMMAKVÄLL

Att ligga i sängen med en påse godis är hur skönt som helst, efter en händelserik dag! Det började redan igår :D Igår kväll hade jag, Lovisa, Patricia och Felicia hade torsdagsmys. Gjorde mat, lyssnade på film och ja bara myste :D Så jag sov där inatt. Egentligen skulle jag vara ledig idag men bara för att jag har varit ledig och så innan så var jag tvungen att gå till matten på morgonen för att ha betygsnack. Blev nöjd med betygen :D



Efter det tog jag bussen hem för att plocka ihop lite grejer för Malins baluppsättning. Blev jätte nöjd och hon med, hur fin som helst blev hon :D Efter det åkte jag in till stan för att sola med syrran :D Blev lite brun faktiskt haha :D
I Like It!
Efter det var det jobbet som gällde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0