TESTING

Nu så blir det lite uppdatering :D Har hunnit med hur mycket som helst idag =)

Igår vad jag på 18-årsfest, hos Fanny. Hade hur trevligt och kul som helst. Åt jätte god mat, blev hur mätt som helst. Så tack Fanny och alla andra på festen för en jätte awesoem kväll!

På morgonen hjälpte jag till med att städa och få det lite rent. Såg ju ut som ett bombnedslag. Efter det åkte jag hem och solade liten stund. Det är ju hur fint väder som helst nu! Hoppas att det håller i sig! Åkte ner till Hanna Rillner för att testa hennes baluppsättning. Jag blev jätte nöjd och det blev Hanna också :D Sen efter Hannas åkte jag till Malin med hennes uppsättning :D Blev också jätte nöjda båda två :D

Har övningskört en hel del också så nu sitter jag ute och bara njuter av livet! :D



Födelsedagsbarnet! Sötis <3



Lovisa med fördrinken :D



Den fiina dukningen =)

Lite bilder från helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0