hejhopp

Nu har man kommit hem från en hel dag i Växjö för att hitta julklappar och det gjorde jag.Fast egentligen så är jag inte hemma utan jag är hos agnes med ellie och olivia och dom var jag med i Växjö.Och det har varit en väldigt rolig och deprimerande dag för först så gick vi runt och hade jätte roligt och jag hade hittat julklappar men jag var osäker på ellies julklapp men sen när jag skulle köpa den så stängdes affären och jag fick damp och sen sket sig resten men vi hade skit kul hoppas ni också har haft det.Ha det bra och köp många julklappar till nära och köra men också till mig =)




Kommer lite roliga bilder som man har tatt nu =)



Ne nu ska jag göra en annan sak men har det gött haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0