Främmat

Idag kommer farmor och farfar för att fira mig och för att byta julklappar. Hoppas jag får nått som jag behöver. Jag tycker jag har vart väldigt duktig idag, har städat hela rummet. Tyckte det behövdes och sen för att farmor och farfar kommer. Det tråkiga är väl att jag har blivit sjuk. Min näsa är täppt och jag har en ret hosta och jag nyser hela tiden. Inte alls kul. Jag kommer nog blogga senare under dagen, vi får se hur det blir. Jag ska ju kanske till kosta idag med så, men men. Ha det gött från er kära bloggare Viktor =)

http://2.bp.blogspot.com/_ftjZ5nPEXpg/TC3gVH6GFnI/AAAAAAAAANE/R6kOGFTV_YY/s1600/cough.gif

Nån gång kommer jag lägg upp frågor som jag kommer svara på, har ni några förslag så får ni gärna skriva det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0