Klippa & Färga

Imon kommer bli en härlig dag. Jag ska se om jag kan klippa min sidor som ska vara egentligen korta. Jag ska kanske färga håret brunt också. Vill ha den färgen, känns bättre, varför vet jag inte riktigt.

Vilken hårfärg tycker ni är snyggast.

Det känns lite som att klockan går väldigt sakta och då menar jag väldigt sakta. Har hunnit med en massa saker, typ kollat på en massa filmer och umgåtts med familjen, gjort en massa saker på datan. hehe eller det är kanske inte så mycket, men men =)

http://ebbaviola.blogg.se/images/2010/ja-typ_69995222.jpg

Hehe hittade ingen bra bild på färgen jag vill ha men typ denne fast lite mörkare och kallare, och utan den rosa slingan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0