Shopping = Susen

Hehe var inne med Agnes i Växjö på mellandagsrean för att se om vi hittade någåt. Vi hade jätte kul, fast jag hittade ju inget, så typiskt. Jo vi hittade en jätte snygg baseboll jacka på Snitz, men tror ni att det var i min storlek eller? Ne det var det ju inte =( Det var XL och det kan jag ju inte alls ha. Men jag testade den iallafall och det såg jätte kontigt ut men jag tänkte att den skulle krympa i tvätten som alla andra deras kläder gör men han sa att det skulle den inte göra så värst mycket. Så det var ju synd. Men jag hittade en tröja på rean, en vit långarmad med bruna ränder, jag har ju en med blåa ränder och den kostade bara 50 kr så va fan =) och en t-shirt som inte var på rea men som ändå var billig =) Bilder på det kommer upp snart =) Men vi hade jätte kul det är ju det som räknas. Hoppas att ni har haft en jätte bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0