Skabbigt Värre

Ush för några timmar sen var jag och pratade med lärarna som har Induviduella programmet. Kändes jätte konstigt. Ne men stället var helt skabbigt och ja vad ska man mer säga =( Men dom jag pratade med verkade jätte trevliga så det är ett plus iallafall, måste ju tänka lite postivt om det, annars kommer det ju aldrig funka. Men den information jag fick var också till belåten het och jag hoppas att dom inte ändrar något på det "schema" jag fick, passade ju perfekt. Måndag, tisdag ocg fredag har jag förmodligen praktik och onsdag torsdag går jag förmodligen på IV. Det är bra tider med så jag håller verkligen tummarna.

Det är inte många dagar kvar nu till Jullovet och att lämna MP10A. Kommer verkligen att sakna er, ni kommer alltid att vara min klass och finnas i mitt hjärta.

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/48/47/81/281/15a929044aab7135

Och min låga kommer alltid finnas tillhands =)

http://www.rainbowcandles.se/images/led_candles/heart.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0