Usch..... TRÖTT

Ligger i min säng och är jätte trött. Somnade, jaa du när kan det har varit.. 2 halv 3. Och sen var ju nån tvungen till att väcka mig och sen kan man ju inte somna om. JOBBIGT. Igår var det jätte kul. Jag solade, va med mina kompisar och åt god mat. Det är så livet ska va.Eller vad säger ni!!! Om er kropp är trött och behöver tas hand om eller ni personligen är kanske trött, då har jag det bästa botemedlet... sola solarium. Det var så skönt och ligga där och sola och hela kroppen blev varm, ja jag och Agnes höll på att somna. Så skönt va det. Vill göra det nästa vecka igen, känns som man behöver det. Och så får man en sak på köpet också, man blir brun och fin =) Jag blev lite bränd i ansiktet men inte som det syns utan bara en lätt svednad. Aja men sen efter solningen åt vi mat och tittade på idol. Några timmar senare gjorde vi oss iordning för att gå till Sanna. Vi tog många bilder under hela dagen. Ska se om Agnes och Sanna har lagt ut dom på facebook eller nått men dom kommer nog upp så småning om.

http://krasniqiliridona.blogg.se/images/2009/marianne_solarium_m_329581c_36214395.jpg


Kommentarer
Postat av: agnes

du kan få dom någon gång :)

2010-12-30 @ 14:14:38
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0