Veckan Som Har Varit

Den här veckan har vart lite si sådär, det har vart uppgångar och nedgångar. Men ändå jätte rolig. I början av veckan sa någon i klassen att nu är det bara 2 veckor med oss kvar. Ärligt talat så gråter man inombords. Vill göra så mycket med dom men tiden finns inte. Vad ska man göra? Igår kom jag inte hem förren halv 10 typ. Efter att jag hade vart i Lessebo och dansat så åkte jag till Växjö och dansa. Jag har ju fått en förfrågan från min danslärare på IVÄ om jag skulle vilja dans hos dom och det var jätte kul. Tyvärr är tiderna lite dumma!!! Halv 8 på torsdagar så slutar min dans i Lessebo och då börjar dansen i Växjö, vad ska man göra åt det då. Igår kom jag en halvtimme försent även att jag slutade tidigt i Lessebo.

På Lördag är det Luciarock i Lessebo Folkets Hus, hoppads ni kommer och kolla. Jag kommer dansa och filma och en massa annat. Kommer bli jätte kul. Jag är så taggad, TAGGAD TILL 1000% =) Och på Söndag kommer jag dansa i Kosta på Outletten 13 till 16, kommer va så jävla trött. Ne nu ska jag va mer koncentrerad på Minnah som sjunger nu =)

http://www.brunoballen.com/Bilder/lucia_rock_web.gif


Kommentarer
Postat av: Anna

TAGGA SOM FAN VIKTOR!

TAGGA,TAGGA TAGGA!

;D

2010-12-10 @ 22:45:23
URL: http://annaochkent.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0