Grattis

Idag är det Agnes 16-årsdag så jag hoppas det är många som har sagt GRATTIS till henne. Är sugen på att köpa en ny mobil men vet inte vilken man ska köpa.Och är det någon som vill köpa min mobil så kan ni antingen säga det till mig i skolan eller skriva en kommentar.Det är en Sony Ericsson W302:

Är i bra skick, minneskort, USB-sladd,laddare,hörlurar och lådan som den låg i.Den är 1 år.Det jag vill ha för den kan den som vill köpa den och jag prata om.

Ja idag har man inte gjort så mycket mer än att försöka lära sig att spela gitarr, och det var skit svårt men det är ju därför man har musik i skolan för att lära sig =)

Grattis AGNES


Kommentarer
Postat av: agnes

tack :D

2010-02-10 @ 20:08:26
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0