Hej

Idag har man inte alls gjortt speciellt men det har ändå vart en bra och avslappnande dag. Jag skulle åkt till stan idag men det blev inte så, vet inte varför pallade väll inte. Men jag ska ju till stan på Måndag och då ska jag lämna in mitt id-halsband för att skriva in mitt namn och se om man kan hitta lite nya kläder.

Asså jag vill verkligen ha en mini-pc men jag hittar inte någon billig eller bra. Om det är någon som vill bli av med sin så skriv gärna till mig =)

Usch är det nägon mer än jag som hatar söndagar.Dom är så jävla dryga.

Är det någon som tycker att jag ska färga mitt hår mörkare?

Kommentarer
Postat av: johanna

söndagar suger :D och nej , ditt hår är fint som det är . :)

2010-02-07 @ 13:11:49
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0