Skönt

Vaknade nog för en timme sen och har redan börjat med att gå in på datorn för att blogga men också rippa ett par skivor såsom:
Moulin Rouge




Absolut Dance



Det är bra låtar på dom skivorna.Det är skönt att man har sportlov imon,vad jag ska göra vet jag inte riktigt.Igår var jag hos Albin och vi kollade på film,spelade wii och åkte skidor, jag gick mer med skdorna för jag typ aldrig har velat åka sidor för när jag sist försökte så bröt jag nästan armen, men nu så.Agnes har ju åkt till Vietnam om ni inte visste det redan och jag vill också åka till ett varmt ställe eller rättare sagt utomlands förrutom Danmark.Ne nu ska jag äta frukost, blir nog yoggi och fruktsallad för det är jag sugen på=)

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHA, "jag vill också åka till ett varmt ställe eller rättare sagt utomlands förrutom Danmark"

2010-02-23 @ 08:40:24
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0