Sommar

Nu räknar man in dagarna till sommarlov. Nu har nästan allt skolarbete slutat det är tex bara några få saker som man gör på ett kick och det tycker jag och nog många andra också att det är skönt så man kan ägna sig åt andra saker som att vara med vänner och hitta på nått kul med dom. På lördag ska min klass ha en "klassfest" typ grilla och annat gott och kul. På sommarlovet ska jag sommarjobba på kulturskolan och det ska bli så kul för man får pengar för det man tycker om att göra och en vecka får jag pengar bara för att jag ska repitera saker men det gör jag ju endå  så det blir som vardagsmat för mig. Jag hoppas att jag kommer åka till Stockholm och gå på Gröna Lund och se fina skaer som finns just där. Jag hoppas ni kmmer få det bra. Jag vill också Gratta Nathalie för att hon har fått sitt körkort så Grattis ( saknar dig otroligt mycket)


Kommentarer
Postat av: NOVALIE / COMATHRILLS

sv: det är ju så snyggt! synd bara att det kostar en hel del. hade jag också haft mer pengar så skulle jag göra några fler tatueringar.

2010-06-01 @ 21:55:57
URL: http://comathrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0