Dan efter valborg

Hej alla har ätit chokladmuffins precis och dom var jätte goda för att vara bakta av min pappa;). Igår på Valborg så var jag med agnes, sanna, albin, olle, fille och timpa och det var rätt så kul, blev lite irriterade på att Ellie inte kom när det var hon som sa att vi skulle grilla och ha det kul och så kommer hon inte för att hon ska övningsköra med sin pappa på VALBORG men vad fan. För det var många som frågade om jag kunde komma men jag tackade nej för jag hade lovat Ellie att jag skulle va med henne och skulle jag gå till några andra skulle hon bli sur. Så idag lär det vara några som är lite sura på mig men jag ska försöka gott göra dom =)



Hoppas ni alla hade en bra Valborg  =)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Men fiktor, jag har aldrig sagt något om att grilla eller tvingat dig att komma. Det är ju ditt val. Dessutom hade jag en spelning idag vid tolv, ber om ursäkt om jag ville vara pigg till den...

2010-05-01 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0