Bad morning

Asså den här morgonen har inte vart den bästa. När jag skulle klä på mig och gå till bussen så skulle jag ta mina kängor och först hittade jag dom inte för dom bar ute för pappa hade sprutat vattentättmedel på dom och det var fullt med vita pluttar på dom. Det såg ut som pappa hade tatt medel rån spisen och sprutat istället för för det skomedlet. Och det tog en tid för jag trodde man kunde ta vatten och ta bort det men det gick inte. Jag kollade klockan och såg att jag är hur sen som helst till bussen så jag fick kuta som fan. Men som tur är hann jag med den för bussen var också sen. När vi kom till furuby så fick vi byta buss för då funkade inte bromsarna så när han bromsade så bara fortsatte bussen typ. Sen när vi var i växjö så trodde jag att jag var sen till bussen lill är bäst. fast nicole är bättre, men det var jag inte så jag är typ jätte svettig. Aja det var min morgon, hoppas ni andra har haft en bra morgon, ni har nog haft det bättre. Känner mig crazy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0