Balklänning och håruppsättning 2010

Hej
En kompis ville att jag skulle lägga upp lite bilder om balklänningar och håruppsättningar så det kommer det att bli =)



Den tycker jag är fin.



Den är jätte fin.



Den är stilren och fin.



Den gillar jag inte lika mycket men är helt ok.



Nja vet inte riktigt.




Skit snygg men jag vet inte, är det balklänning?



Fin färg.



Jätte fin.



Helt ok.



Det är en fin färg, snyggt drapirerat och snyggt med blomm grejen där i mitten.



Snygg.



Skit snygg rygg och fint med släpet.



Gillat den as mycket.



Nja inte riktigt min smak men ok.



Jätte fin.



As cool.



Känns lite halloween eller nått.



Jätte fin men kankse lite väl bred.



Älskar färgen och ja allt.



Ne nu kom vi till den snyggaste av alla balklänningar. Om min patner skulle ha en sån klänning så skulle jag ja jag vet inte vad. Weat this and i will love you <3



Den skulle vara längre bara, annars snygg.

Ne nu blir det hårrrrrr.















Jag tycker att dessa är fina och jag hoppas att ni också tycker likadant =)

Varsågod buddy


Kommentarer
Postat av: Anonym

hellu!

de var äätte fina kläningar, no blir de ju ännu svårare o välja :P

2010-11-20 @ 11:10:16
Postat av: Anonym

har du ett liv?

2010-12-04 @ 17:12:04
Postat av: Anonym

Vart har du funnit den mörkblåa klänningen?

2011-03-12 @ 14:32:08
Postat av: Malin

Vet du var du har hittat den andra vita klänningen där det står Jinfeng 7788 i hörnet?

Jag har letat förgäves efter den, men vet inte var den finns. Jag har bal i vår och skulle dö för den klänningen.

/Malin

2011-11-11 @ 15:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0