Böcker suger

Sitter på mediaproduktion och är tvungen till att läsa en bok men jag har inte med mig min så jag ska läsa en tidning men hur kul är det på en skala från 1 till 10, -50... Men igår var jag ju ledig och det var jätteskönt för jag han med mycket eller ja jag dansade hela dagen lång. Jag följde med min danslärare till Kvarndammskolan i Hovmantorp och det var jätte kul. Jag fick se hur min gammla skola har förändrats. Det var jätte kul, men visst den hade knappt förändrats nått men lite. Jag fick tyvärr träffa min gamla lärare som nu förtiden får sitta i rullstol för att en operation gick snett. Jag träffade även Kerstin, Marianne och Lena, det var jätte roligt för dom tyckte att jag hade blivit så vuxen så vad ska man göra mer än att lee ett så stort leende man har =) Idag ska jag inte göra så värst mycket. Tror jag ska gå ned till min praktikplats och se om jag kan få svar på resten av mina frågor och om jag kan få ett jobb där som te.x assistent eller nått, det skulle va jätte roligt. Hoppas det med för snart är det ju jul och man behöver pengarna. Money money money in a rich man´s world PANG
Tänk om man kunde bada i pengar och med tjejen man älskar grovt mycket =)

Kommentarer
Postat av: ellen den bästa

ylva?? :)

2010-11-16 @ 12:49:37
Postat av: ellen-den-bästa

hallå! vem fan ha kommenterat i mitt namn? :O

dessutom så skriver jag ellen-den-bästa, men ett sånt streck........

någon snokar viktor! var lite observant där va!

2010-11-19 @ 22:55:28
Postat av: grrrr...

alltså... Fan, det är bara ellen franzen som får kommentera ellen den bästa ditt dryg!

Håller med ellen om resten av kommentaren...

2010-11-20 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0