Friday Night

Ja nu är det fredag, äntligen. Har velat ha helg jätte länge för jag kände att jag behöver lite ledigt. Idag har vart en väldigt bra dag. Vi började dagen med Mediekunskap och sen skulle vi till Domkyrkan fär att se på ett adventsfirande och jag trodde det skulle vara jätte tråkigt men det var tvärtom istället. Jag hade jätte trevligt och det var kul att se och höra på. Sen när det var färdigt gick jag till IVÅ:et och där tittade vi på "Streetdance". Den var sjukt bra och det var skit coola koreografier. Den filmen rekomendera jag till alla soom älskar att kolla på dansfilmer och de som tycker om spänning och romantik. Efter att jag har ätit ska jag och min familj åka till min moster för att se på min minsta kusin. Kommer bli kul. Det är tråkigt att jag och Ylva inte kunde hitta på nått, men vi får göra det en annan dag =)

Imon kommer idolerna till Kosta Outlet mellan 11 - 17, hoppas alla idol fan åker dit och kollar. Min andra kusin fyller år imon så det ska vi fira. Ne nu ska jag kolla lite bloggar och på kläder =) Kommer bli kul... =)

Today it's FRIDAY =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer idolerna dit? :o

2010-11-26 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0