Lag & Etik = Skit SVÅRT

Hallå jag har gjort lite på min datauppgift och jag kan säga er att det är ingen enkel match. Har fått l
sa hur mycket som helst och ja jag kan inte förklara. Men jag känner mig ändå lite duktig för jag har städat hela rummet och min gaderob och ja Albin jag gör det väldigt ofta typ varje söndag. Varför? Jo för det värsta jag vet är att ha en gaderob som man inte hittar ett skit i och för att jag älskar att kolla på mina kläder =) Jag jag är lite konstig men sån är jag och gillar ni inte det så skit i mig.



Hittade en gammal bild, ville visa den igen. Tycker den bilden är så fin på Agnes och mig =)

Kommentarer
Postat av: AGNES JOSEFIN

den var ju... jättefin!

2010-11-22 @ 17:05:23
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0