Lag & Etik

Usch jag har ett jätte stort arbete i datakunskapen och jag vill verkligen att det ska gå bra för mig. Den ska lämmnas in den 25 och jag har inte ens börjat skriva än men när jag har skrivit fördigt detta inlägg så ska jag börja med det. Igår var jag hos Albin med Agnes och vi tre kollade på scary movie 4, hade redan sett den men det var ändå kul för det känns som man knappt ser dom längre mer än typ en halvtimme per vecka eller nått. Men som sagt vi kollade på film och spelade köttbullen. Köttbullen var skit roligt och ja jag vet inte hur länge vi spelade det. Men sen när vi skulle gå ut och gå så tänkte jag att dom kunde följa mig en bit hem så slapp jag gå ensam och sen när vi gick och pratade så säger Albin att det finns en mördare i Hovmantorp och som dödar sina offer med ett spett. Sånt vill man ju verkligen höra när man ska gå igenom en mörk skog. Sen säger han att polisen har gripit han men kanske tog fel man så han kanske gömmer sig här i vägkanten och bara väntar på att ta ett offer. Det kändes ju skit tryggt sen...
Igår var jag och mina systrar inne på Grand Samarkand för att se om det var nått i dom nya butikerna och det var det för mig. Hittade hur mycket som helst. Min äldsta syster köpte två skit snygga tröjor till mig. Tack syrran. Orkar inte fixa med bild men här kommer en bild på vad jag vill ha till jul:





















Älskar alla dessa kläder och ja allt <3
Allt detta finns på H&M om det är någon som undrar. Ne nu måste jag nog jobba =(

Kommentarer
Postat av: AGNES JOSEFIN

han är inte gripen viktor ;)

2010-11-22 @ 17:04:44
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0