Life is hard

Livet är en stor väg. Man tar 3 steg fram och 2 steg bak. Idag har jag inte gjort alls mycket. Jag har fikat med klassen på morgonen, tack lill för dom goda kakorna, sen har man gått på stan med lill och elin för att fråga om det var någon som ville vara med på en intervju om rasism och det var många, det trodde verkligen inte jag. Sen efter skolan åkte jag till min gammelmormor. Kände att jag inte hade vart där på ett tag så så har min dag sett ut. Imon kommer det bli en lång dag. Jag kommer ha många tråkiga lektioner och så går jag till halv fyra sen tar man bussen in till Lessebo för att dansa. Kommer bli kul att dansa =) Längtar...
Är det mer än jag som inte vill ha vintern. Det blir bara mörkare och kallare och så kommer snön, fast den har ju typ kommit lite smått. Jag måste bara säga det att Melissa på Paradise Hotell är bara för MYCKET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0