Dagen som har varit

Idag har det vart en rolig men ändå tråkig dag. Det började med att vara med 2:orna och det var inte alls kul för det var typ ingen som pratade med mig och Lena som är lärare med, skämde ut mig. Sen var jag med 1:orna och det var mycket roligare för att där kan man prata med alla och inte känna sig så att det knipper i magen eller få en massa handsvett. Jag vill verkligen gå i den klassen. Sen kommer jag inte ihåg mer. Jag satt med Skönhet & Hälsa 1:orna och dom var ju också jätte snälla, vet inte vad man ska ta sig åt, alla är så snälla runt omkring mig. Efter skolan åkte jag direkt till dansen i Lessebo och det var kul den här gången. Mycket hände och alla var på glatt humör, inte jag då kanske för jag hade så jävla ont i magen och efter ett tag så fick jag Angelinas armbåge rakt i ögat så det hjälpte ju inte precis till. Jag tänkte mest på att jag inte skulle på världens blåtira eller nått,



Ja nu är det snart Haloween och du ska man klä ut sig. Jag ska vara en sexig vampyr, typ så här:



Hehe ne men alla säger ju att jag liknar Edward i Twilight och så säger alla att ha är SÅ sexig så jag ska vara typ som honom och så kan nån annan vara tjejen ( har glömt bort namnet):




Aja ne nu ska jag gå och lägga mig för jag är så pippppppp trött =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0