Halloween

Yeay idag är det Haloween och jag älkar den högtiden. Den här morgon har varit väldigt hektisk. Hanna, min syster, har fått jätte ont i sin kropp och sen skulle mamma och dom in till Växjö för att köpa nått och dom sa att jag skulle med men jag pallade inte så jag tog det lugnt. Nu sitter jag och kollar på en asbra film som heter "Death Race", ja jag behöver väll inte berätta så mycket om den, titlen säger det mesta.



Ikväll ska man till Agnes och fira Halloween. Kommer bli skitroligt. Nu under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, städa kankse för rummet ser ut som ett helvete. Min andra syster håller på och renovera sitt rum så nästan alla hennes saker ligger i mitt rum =( Visst jag ska inte säga nått för några månader sen var det tvärtom. Ne nu ska jag gå in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0