Happy Birthday To You

Haj allihop. Idag har vart en rolig och god dag. Vi har firat min syster och min pappa och då åt vi våfflor och det var jätte gott sen åt vi tosca =) Jah har även ätit kebabtallrik på Don Camillio i kosta och även det var jätte gott. Grattis till er förresten <3
Imon har jag praktik på Am Hår Design i Växjö och det ska bli sjukt kul, så ni är hjärtligt välkomna dit =) Lång dag blir det bara men det är helt ok för mig för jag ska hålla på med hår hela dagen. Börjar kl 9 - 18 bara så alla vet. Igår var jag med Timpa och Albin och gick ute sen kom Agnes och vi gick lite till. Sen skulle timpa gå hem så vi gick till Albin och spelade Guitarr Hero. Mycket roligt gott folk. Agnes försökte hjälpa till med min design för först hade Anna från min klass hjälpt mig men jag kunde inte se förändringen och sen blev den rosa så jag bad Agnes fixa till den så den blev bättre än det rosa iallafall. Aja nu ska jag göra iordning mig för imorgon men ha en bra vecka alla.





Här var lite bilder från Am Hårdeisgn i Växjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0