Hård

Fin rubrik man valde va =) Kom inte på nån och så stod det hård på tv så aja. Det har vart en slapp dag idag. Jag har spelat playstation 2, kollat film och ätit gott. Boken du valde Kashma va inte bra för mig. Boken heter "Bakom stängda dörrar" och den är sjuk och äcklig. Den handlar om en tjej som heter Kristina och hennes pappa ligger med henne. Pappan har gjort sin dotter med två barn och det är så sjukt. Vill inte berätta mer om den utan läs den för den är så sjuk och det är en sann historia.



Jag hoppas att det är många som börjar läsa den. Ne nu ska jag kolla om mina danskläder är rena för imorgon ska jag dansa moderndans i kyrkan. Hoppas det går bra =)

Kommentarer
Postat av: johanna

fritzel

2010-10-05 @ 14:05:32
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0