Kanelbullar

Tjo. Är så jävla trött och trött på en person. Jag har nästan precis kommit hem från dansen och det är en av sakerna som har gjort mig trött. Dagen har varit väldigt rolig men "tröttsam". Kashma har gjort så man har dött av skratt och det roliga är att hennes skämt är inte jätte roliga och så hör man henne knappt och sen skrattar hon sönder sig själv och då måste man ju bara skratta. Nee Kashma du är snäll du och även alla andra i klassen. Jag hoppas vi snart ska ha nån klassfest. Alla säger att dom vill ha en men det är typ några som är jätte aktiva. Aja det kommer nog bli snart. Idag är det kanelbullensdag och jag har bara ätit en kanelbulle och jag som brukar äta det till massor. Ne det brukar jag väll inte. Jag måste bara lägga upp den här videon för det är bara sjukt:



Erkänn sjukt.
Är ju tvungen att lägga upp en bild på bullar också =)


Ååh vad gott det ser ut<3

Kommentarer
Postat av: Albin

Snällt =(

2010-10-06 @ 21:07:39
Postat av: Viktor

sv: men det var ju inte dig jag menade.

2010-10-06 @ 21:23:37
URL: http://sandbergv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0