Kul

Har så jävla ont i ryggen. Fråga inte varför... Jo men jag hade dans idag på IVÄ och hon var ju jätte dum. Hon har dödat min rygg.Hon sa att jag inte sterchade bra så hon visade hur mycket jag skulle trycka, och då small det i ryggen. Die Danslärarn. Ikväll blir det filmkväll med Agnes, Albin och Sanna. Kommer bli kul. Fan jag blev så irriterad precis. Ellie hade skrivit såhär:
Tycker det är lite synd att ingen av mina gamla vänner hör av sig, utom Albin :), och Timpan då :D fast det gör iofs inte så mkt, mitt nuvarande underbara umgänge är betydligt mer muppigt och roligt, för vi är muppar allihopa ;P tjollahopp!
Man blir ju bara så förbannad eller är det bara jag. Hon kan väll själv ta kontakt och sluta skäll/gnäll på alla sina kompisar. Aja ska inte lägga mer energi på henne mer. Har det så kul med dina NYA kompisar.


Lägger upp denna bara för att jävlas (Blää)

Kommentarer
Postat av: Leanderadriana

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-09-07 @ 10:17:58
URL: http://leanderadriana.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0