What Are You Waiting For You

Idag har jag, min syster, mamma och pappa varit i stan för att min syster skulle på 20 års fest så då skulle hon fixa en present till henne och hon ville att jag skulle hjälpa henne =) Och nyss hjälpte jag henne med håret =) Det blev jätte bra men jag fick inte göra som jag ville så ja... Men men.

Igår var det filmkväll hos Sanna så jag, Albin och Agnes var där och vi kollade på en film som heter, ja vad hette den nu igen. Hahahaha vilket bra minne man har, nån mer än jag som har dåligt minne??? Hahahh Men det var kul =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grown Ups :)

2011-04-02 @ 17:55:19
Postat av: Birgitta Wangeskog

Hej Viktor,

Vill bara hälsa att inbjudningen och hela Film & Popcorn temat finns att köpa hos celebrations.se.

Välkomna att titta in till oss

2011-04-07 @ 10:48:22
URL: http://www.celebrations.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0