Candy in my mage

Hahha vet inte hur mage stavas på engelska så ja det fick bli så nu. Jag är jätte godis sugen men har sagt till mig själv att denna veckan ska jag försöka vara utan godis och andra godsaker, och än så länge har jag hållit mig ifrån det :D Visst är jag duktig :D Till 7 jobbar jag idag så man är lite trött men men. På lunchen gick jag lite på stan men hittade ingenting som jag ville ha. Men jag träffade Carin där och det var ju jätte kul. Vi har inte setts sen skolavslutningen och det var för typ 3 månader sen!!! Nu sitter jag här på stolen och tycker synd om alla för att det är sådant tråkigt väder, regn och lite mer regn BLÄÄÄÄ!!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad kul att ni träffade varandra nu då :)

2011-08-08 @ 18:17:29
URL: http://stinaking,myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0