Let´s Dance

Trött och trött, ja det är vad jag är idag. En lång kväll blev det igår hos Albin. Så dagen har varit sängliggande, har kollat på so you think you can dance. Jag skulle kunna ligga i sängen och kolla på det hur länge som helst för det är så jävla bra, erkänn!!! Och när det kom ett nytt avsnitt så såg jag att Lady Gaga skulle vara gäst domare och sen skulle hon uppträda i programmet efter. Fan vd hon är bäst asså, she´s the queen of fashion and pop. Nu sitter jag på en stol och kollar på när Albin hänger tvätt hahaha :D
Lady Gaga on So You Think You Can Dance
Lady Gaga Weeps At ‘So You Think You Can Dance’
Tänk att få Lady Gaga gråta
‘So You Think You Can Dance’ July 27 2011 Preview
Eller att hon blir så glad att hon kastar dom till dom hon blev så glad av :D

Kommentarer
Postat av: Chrille

TACK så mycket :) verkar ha varit ett grymt avsnitt! haha

2011-08-29 @ 19:57:43
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0