School Shooping

Igår var man hos Albin :D Vi gjorde cornflakes kakor som blev jätte goda, och jag tog INTE alls för mycket kakao. Det var inte alls många som klagade på det!!!! Ja men efter det så käkade vi dom och kollade på Disney Channel hahaha :D Vi gjorde oss iordning för att åka en tripp till Grand Samarkand å shoppa lite. Jag fick ÄNTLIGEN tag på min älskade ring och tröja. Jag köpte en dubbelring och en t-shirt på HM, anteckningsblock på Clas Ohlsson och ja det var väl det tror jag. Ska se om jag kan få upp lite fiina bilder på det sen :D Om exakt 53 och 10 sek ska jag på lunch :D Vet dock inte vad jag ska äta!!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Kakorna var väldigt goda Viktor men du kanske slösade lite väl mycket på kakaon som sagt... ;)

2011-08-18 @ 12:59:19
URL: http://hannasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0