Stressigt men DONE!

Ja nu är sista julklappen köpt och inslagen. Det är riktigt skönt. Det har verkligen varit stressigt med allt, skola, jobb och ja allt. Men nu känns det så mycket bättre. Ska jobba imorgon från 9 till 18. Så kan man gå på stan och kolla om det finns något man själv vill ha. Jag har redan hittat rätt mycket till mig. "Gubbyxor" som mamma kallar det, en svart tröja med läder ränder och en vin röd tröja med ficka. Blev skitglad när jag hittade de!
Idag var det skolavslutning i domkyrkan och sen gick klassen och åt på Hong Kong. Det var jätte mysigt. Min klass är bara helt suverän <3 Kommer sakna dom hur mycket som helst så alla måste träffas under lovet!
Nu ligger jag i sängen och kollar på Glee. Som ni kanske redan vet så vet ni hur mycket jag älskar det!
Nu är det bara 3 dagar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0