Dammmm your HOT

Ja imorgon är der fredag och alla är typ lediga förrutom jag, KUL. Ne inte alls kan jag säga. Men aja kan inte göra nått åt det och jag har ju sportlov nästa vecka iallafall, det är ju skönt. Visst jag har inget planerat men nått kommer jag förmodlingen göra. Undra vad man kommer göra imon ennelr lära mig. Jag har lärt mig jätte mycket från AM Hårdesign. Så jag är glad för att dom vill lära mig och att dom hittar på utmaningar och andra saker såsom, jag ska styla studenter på Linnéuniversitetet och så ska jag få göra en håruppsättning på en modevisning som kommer vara på Grace i Växjö den 4 mars. Då får ni jätte gärna komma =)

http://www.elite.se/files/imagecache/hotel_main_image/files/Grace_nightclub_430x210_0.jpg

Ja en sak som jag glömde säga i förra inlägget, var att när vi var i Torsås så var det en skit snygg tjej. Hon heter Jessica Persson. Jag flörtade med henne när jag såg och träffade henne, och jag vet inte om jag ska skicka en vänförfrågan på facebook eller vad, gahhhh.



Erkänn skit snygg och då skulle ni sett henne när hon modellade, gahhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0