Feng shui =)

Usch har inte uppdaterat nått känns det som. Men idag har det varit skit kul. Jag har dansat och det har varit jätte kul på praktiken. Igår var det färgkurs här på salongen som ni vet. Det gick jätte bra och det var lärorikt och jätte kul. Och jag fick färga också, bara det gjorde ju att det blev roligare hahaha. Men ja idag efter praktiken ska jag till Khoadad, blir ju inte jätte kul precis men jag går bara dit för att Fanny ville det. Jag gillar inte han alls. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller. Ne nu känner jag att det är lite dålig feng shui, hahaha stavas det så eller ne hahaha.




Imon är det fest hos Lill och då blir det röj hahaha

Ha det nu så bra. Jag vet inte om det blir mycket mer bloggande i helgen men iallafall.

Just det ja, på söndag ska jag på dop. Kommer bli kul =)


Kommentarer
Postat av: Hampus

nice blogg höredu!

2011-02-12 @ 16:43:40
URL: http://hampushoh.blogg.se/
Postat av: Chrille

sv: Haha så bra ;D

2011-02-13 @ 12:34:45
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0