I Know How You Are

Hahah hej på er. Idag har varit en galen dag. Ne inte precis men det har varit mycket folk och jag har fått göra jätte mycket, som t.ex. föna, tvätta hår och ja en massa roliga saker. Så jag kan bara säga tack för en jätte rolig arbetsdag. Min chef frågade mig om jag ville hjälpa henne med att fixa håren på modellerna som är med i Nöjesnytt och sen ville dom som fixade kläder att jag skulle hjälpa dom också, att dom fick lite nytänkande och sånt. HUR KUL ÄR INTE DET PÅ EN SKALA FRÅN 1 TILL 10. Och sen skulle jag fotografera modevisningen på Grace den 4 mars. Ja jag vet inte om jag vill skrika eller gråta,(Jag menar då av glädje). Så jag är väldigt överväldad, nä så stavas det väll inte. Hahahaha aja, nu slutar jag snart =)

Fannn det är ju FREDAG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0