Mår inte bra =(

Usch jag har jätte ont i huvudet, tror jag har feber och så rinner det i min näsa. Jag kan säga att det är inte kul alls. Men ska sönder droga mig snart. Har precis pratat med Lill och Albin. Hon ska ju ha hemma fest på lördag. Kommer bli jätte kul. Först skulle jag dit själv men tror ni jag har jätte bra minne eller. Jag kommer ju glömma bort allt hon har sagt till mig hahaha, ne det är ju inte kul. Jag skulle säkert hamna någon annanstans. Men då tänkte jag att Albin är nog ledig och han vill nog gå på fest, så han ska också dit. Jag kan säga att jag är taggad =)

http://3.bp.blogspot.com/_ASE5O0SgBxo/SQ8xck1DYgI/AAAAAAAABoo/rmjgFE7J_6w/s400/full+t%C3%A5g.jpg

Hahah jag tror det är lite fullt hahaha

Kommentarer
Postat av: Robert Fernandez

Gillar din blogg enormt!!!

Härlig Header btw :)

2011-02-10 @ 23:33:33
URL: http://robertfernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0