Britney Spears

Alla säger att Britney är en knarkare och ett äckel, men ärligt talat tycker jag inte det alls. Visst det hon gör på fritiden är väll hennes ensak och ingen annans. Sitter och lyssnar på hennes musik och den är riktigt bra. När man lyssnar igenom hennes låtar så hör man att hon speglar sitt privatliv till hennes låtar. Som 2007 var ett jobbigt år för henne. Kommer inte ihåg allt men hon rakade av sig håret, delade på sig och sin pojkvän och jag tror också att det var nått med hennes barn. Asså vem skulle inte bli deprimerad av all skit som står i tidningar och allt. Och alla blickar. Och då kom albumet "BlackOut". Det var en väldigt hårt och aggresivt album.

http://guymeetsworld.files.wordpress.com/2010/10/blackout.jpg

Jag tycker albumet är väldigt bra, många bar låtar såsom
  1. Gimme More
  2. Piece Of Me
  3. Break The Ice
  4. Radar
  5. Heaven On Earth
  6. Get Naked ( I Got A Plan)
  7. Toy Soldier
  8. Ooh Ooh Baby
De är jätte bra.

Sen ett år senare kom ett ännu bättre album, "Circus". Albumet är väldigt genomtänkt och ja vad kan jag mer säga =)

http://torold.blogg.se/images/2009/britney-spears-circus1_46762188.jpg

Jag älskar det här albumet. Jag kan inte säga att den och den låten utan jag gillar alla.

Och samma år så kommer det, en collection om det hits hon har haft och andra bra låtar.

http://4.bp.blogspot.com/_sXLwlaXr09I/Sv81iDuef5I/AAAAAAAABhQ/bxCCCRNq80o/s640/Britney_+The+Singles+Collection+(Deluxe+Version)+%5BRemastere.bmp

Också jätte bra.

Sen 2010 kommer albumet "Everytime". Jaaa vad kan man säga skit bra =)

http://1.bp.blogspot.com/_kaJxhShz0gY/SPK2hVLXi0I/AAAAAAAABGY/IAC8XdiQXTU/s320/britneyeverytime.jpg

Den har jag inte hört så mycket av men de jag har hört har vart grymt bra.

Så nu tycker jag att alla ska sluta hacka på henne. Och om ni skulle va bättre varför har inte ni ett skivkontrakt då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0