Brooke Knows Best

Shake that as for me, shake that as for me. Tack Agnes för att du gjorde ett inlägg igår, jag hade en massa annat och göra. Jag håller med dig Agnes om att det är oaceptalet för mig att inte blogga. Men jag ska försöka blogga mer och när jag inte har tid så har jag inte det men jag ska göra mitt bästa. När man har jobbat en hel dag , vaknat vid 7 och sen är man inte hemma förren 7, då är man skit trött. Jag är det iallafall. Men nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort och ja lite om idag. Denna veckan har varit rolig men jobbig. Jag har lärt mig en massa nya saker och det är jag glad för =) Som t.ex. hur man fönar, vilken vinkel man ska ha och hur man fönar för just din frisyr, och hur man kan locka håret med en plattång. Visst det kan jag men nu vet jag mer om det. Jag har gjort flera frisyrer denna veckan men glömt ta kort på den jag gjorde igår. Som ni alla vet fick jag ju en förfrågan att dansa avancerad jazz i växjö, det har jag hållt på med typ 4 gånger men behövde tyvärr sluta för flera orsaker, stressigt, pengar, hur jag kommer hem eller ja ttyp det. Men jag vill säga att det var jätte kul och hade verkligen velat vara kvar. Det skulle vara en annan tid bara =( Men jag är kvar i Lessebo och dansar och det vill jag verkligen. Visst det har varit upp och ner gånger på det också men vi är en familj och sånt händer ibland. Jag har lärt mig så mycket där och fort många nya vänner och det vill jag inte släppa så bara. Igår var jag ju hos Albin men sen fick jag gå hem för jag skulle färga min systers hår. Det blev jätte bra =)

Idag har jag duschat, fikat och nu bloggar jag och kollar på Brooke Knows Best =) Tycker det är jätte bra, vistt jag har typ sätt alla men ändå. Det är inte den ända serien som jag kollar en massa på. Ikväll vet jag inte vad som kommer hända men det får vi ta med en nypa salt hahahah Men nu ska jag hitta på nått kul =) Ha det gött för FAN hahahahah

http://fjiidaa.blogg.se/images/2010/brooke_70751335.jpg

http://againstallodds.blogg.se/images/2008/brooke_hogan11_21889824.jpg

http://xa.yimg.com/kq/groups/15597173/homepage/name/467284?type=sn

Tycker inte ni om den serien =)


Kommentarer
Postat av: stina

Sv; Haha ja precis! Bring it on är ju dock sådär (a) Ja, men som tur var så mådde jag bättre sen! :)

2011-01-29 @ 14:14:44
URL: http://stinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0