Dagen efter Nyår 2011

Hallå kan inte fatta att det är 2011. Helt sjukt. Men men, igår var en helt underbar dag. Jag hade jätte roligt, och vi åt god mat och jaa, jätte gott. Kommer upp lite bilder här och jag kan inte fatta att jag gick med på detta, sjukt dumt av mig.



Såhär ser man ut när man hackar lök, säger Julia.


Hehe gillar Ellans hår =)



Ååh vad söta ni är <3



Detta var vår skit goda förrätt. ÅÅh vill ha en sån nu =)



Gustav var rädd för Agnes, man ser det inte här men det var han =)



En jätte fin bild på Mig och Albin



Här är lilla Gunnar som är allergisk mot ägg hehe



Hehe Gunnar och Bertil



Albin



Hehe fin bild =)



Hehe ännu finare bild hahaha



Agnes och Sanna



ÅÅÅh älskar dom här bilderna <3



Vad vi är fina =)



<3



Men hehe gud vilken fin bild och miner



Fint skratt där Agnes



Vad fiiin



Vad söta ni är <3



hahahaha



Fan vilken cool bild =)



Ååh vad röd jag är i ansiktet. Agnes vi skulle kanske inte solat =(



Haha tror jag kissar på mig



<3



Vad söt du är Agnes =)





Vi körde sanning och konsekvens, och Ellan och jag skulle byta kläder. Det var inte kul alls, PINSAMT.



PINSAMT



FAN VAD FIIINA VI ÄR ELLAN <3



Gillar Julias min =)



Asså jag fick all skit =(



Fin bild där Gunnar



Julia och Gunnar var tvugna att rulla sig i snön (konka)





Hehe ha vad ska man säga



Vad söt du är Julia <3

Åååh kalllt, brrr







Stackarn



Hehe kommer inte ihåg vad dom skrattade åt men det måste ha vart kul =)



Men Bertil då!!!



Kolla Bertills näsa hahah



Skål







Hahahaha



Älskar den bilden hahaha



och den här med, Vad biffig du ser ut Agnes =P)O



Hehe vi spelade finskt Twister =)



Heheehe



Agnes och Julia älskar att dricka Tea

Vilket härligt gäng. En mycket lyckad kväll/natt/dag

Love to the people =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0