Hola mi amigos

Hej alla, idag har vart en tråkig dag med städning. Jag var inte alls sugen på det och så har jag ett problem... antingen en förliten gaderob eller för mycket kläder, jag gissar på förliten gaderob. Tror inte ni med det =) Ne men jag har städat, tvättat och när jag var färdig åkte jag till min gammelmormor. Har hört från mamma och andra att det var längesen jag var där och det vet jag också att det var. Men jag har inte alls haft tid. Jag var inte ens uppe hos henne när hon fyllde 80. Erkänn j***igt elakt av mig. Men när jag kom upp till henne så blev hon jätte glad och då blev jag också jätte glad.  Jag hoppas att det gjorde hennes dag, att se hennes min gjorde min dag iallafall =)

http://dissociativ.blogg.se/images/2010/p8200001_103616920.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0