Jaa SOVA

Usch jag har vart och är jätte trött idag. Igår kväll var jag hos Albin, vi gjorde väll inget speciellt. Vi spelade wii och kollade på film och sen var vi ute med timpa också och härjade runt i snönl, brr. Jag typ frös hela tiden men ne vi skulle inte in. Aja sen skit jag i det och fortsatte hålla på med snön sen skulle vi över till andra sidan på en gräsplätt och det var typ 10 meter snö, KUL, Nej inte alls. Sen när vi gick in så var man jätte blöt, då frös jag sönder. Lite tidigare på dan var jag i Växjö. Mamma och pappa skulle in till Växjö och handla så jag följde med. När dom var vid Samarkand så gick jag in och shoppade lite på Grand Samarkand. Hittade inget specilellt men ett skärp. Det är ju modernt nu att sätta ett skärp på magen, utanför kläderna. Bild på mitt köp kommer upp snart. Idag har jag inte gjort nått annat än att SOVA. Kag vet vad det är med mig men jag är jätte trööt. Ne nu ska jag fixa lite bilder.

http://pittipanna.blogg.se/images/2010/depeche-mode_70922562.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0